My Items

I'm a title. ​Click here to edit me.

Hogyan építsünk fel egy jó iskolát? - FÖLDES PETRA

Kinek mit jelent, hogy jó iskola? Mitől eredményes? Tanulva elődeink munkásságából tervezzük meg azt az iskolát, amit megálmodtunk!

Sikeres iskolaalapítás: lépésről-lépésre DOBOS ORSOLYA-BERECZ ZOLTÁN-KECSKÉS RENÁTA (2)

A 3 alkalmas workshop keretében a résztvevőket lépésről-lépésre megismerkednek az iskola alapítással kapcsolatos teendőkkel három sikeres iskolaalapító szakember tapasztalatai alapján.

Sikeres iskolaalapítás: lépésről-lépésre DOBOS ORSOLYA-BERECZ ZOLTÁN-KECSKÉS RENÁTA (1)

A 3 alkalmas workshop keretében a résztvevőket lépésről-lépésre megismerkednek az iskola alapítással kapcsolatos teendőkkel három sikeres iskolaalapító szakember tapasztalatai alapján.

Drámapedagógia - Rózsa Ildikó

A drámapedagógia az, ami megmutatja nekünk, hogy a játék nem a komolyság ellentéte, sőt.

Sikeres iskolaalapítás: lépésről-lépésre DOBOS ORSOLYA-BERECZ ZOLTÁN-KECSKÉS RENÁTA

A 3 alkalmas workshop keretében a résztvevőket lépésről-lépésre megismerkednek az iskola alapítással kapcsolatos teendőkkel három sikeres iskolaalapító szakember tapasztalatai alapján.

SZEGED! Tehetségpedagógia - RÓZSA Ildikó

A képzés célja, hogy újragondoljuk a bennünk kialakult tehetség-képet. Ki számít tehetségesnek? Hogyan gondolkozzunk a valamely területen kiemelkedő képességű tanulókról, miképp biztosítsuk, hogy számukra e "különlegesség" ne hátrány, hanem előny legyen?

SZEGED! A pedagógiai projekt - RÓZSA Ildikó / Projektgondolkodás=az iskola az élet (1)

*A pedagógiai projekt*1 napos workshop* A projektgondolkodás a tanuló közösségek, iskolai osztályok működésének egyik kulcsa: mitől lesz valós a részvétel és önszabályozó a tanulás?

SZEGED! Differenciálás - RÓZSA Ildikó / A belső motiváció felélesztése (3)

*Differenciálás = személyre szabott tanulási környezet kialakítása, hatékony tanulásszervezési eljárásokkal, egyéni tanulási tervvel *1 napos workshop*
Különbözünk. A többszörös intelligencia elmélet alapján feltérképezzük a magunkban és a gyerekeinkben rejlő tanulási potenciált.

SZEGED! Differenciálás - RÓZSA Ildikó / A belső motiváció felélesztése (2)

*Differenciálás = személyre szabott tanulási környezet kialakítása, hatékony tanulásszervezési eljárásokkal, egyéni tanulási tervvel *1 napos workshop*
Különbözünk. A többszörös intelligencia elmélet alapján feltérképezzük a magunkban és a gyerekeinkben rejlő tanulási potenciált.

DEBRECEN! Drámapedagógia - Rózsa Ildikó (1)

A drámapedagógia az, ami megmutatja nekünk, hogy a játék nem a komolyság ellentéte, sőt.

DEBRECEN!!! Drámapedagógia - Rózsa Ildikó

A drámapedagógia az, ami megmutatja nekünk, hogy a játék nem a komolyság ellentéte, sőt.

"Nekem bevált, próbáld ki, vidd haza"

Tanulócsoport jó gyakorlatok: 12 személyes élményű miniworkshop

Célunk, hogy a tanulócsoportokban alkalmazott eszközöket, módszereket, jó gyakorlatokat megosszuk egymással. Nem elmeséljük, és bemutatjuk, hanem kipróbáljuk azokat: nem hallgatóság, hanem résztvevők vagyunk.

Resulilogo.svg.128.png

Adatkezelési tájékoztató

Üzletszabályzat

(c) ReSuli Alapítvány - CC-BY-SA

FB oldal és csoport
  • Facebook Clean Grey
  • Facebook Social Icon
Kapcsolat

 

ReSuli – a Megújuló Oktatásért Alapítvány

 

1146 Budapest Thököly út 31-33. B/3.em/124 a.

 

​Adószám: 18912999-1-42​